حمل و نقل گاز مایع LPG

حمل و نقل گاز مایع LPG توسط ناوگان فرگاز بین الملل

شرکت فرگاز بین الملل با ارائه خدمات مختلف در زمینه توزیع گاز مایع  طی این سالها همواره سعی داشته در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. خدمات ما در شرکت فرگاز بین الملل شامل خرید و فروش گاز مایع، ترانسشیپ گاز مایع، ذخیره سازی گاز مایع و حمل و نقل گاز مایع LPG می باشد که در این بخش میخواهیم کاملتر به آن بپردازیم.

شرکت فرگاز بین الملل، با داشتن داشبورد مدیریتی و توان بالای مدیریت در زمینه حمل و نقل گاز مایع LPG ، خدماتی از جمله تعمیرات و نگهداری (نت)، برنامه ریزی و توزیع، جدول بندی و زمان بندی و غیره ارائه می دهد تا به شما در کاهش هزینه های حمل و نقل و در نتیجه تسریع و بهینه کردن آن، یاری رساند و بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

مشاوره تلفنی

جهت دریافت مشاوره میتوانید با کارشناسان فرگاز بین الملل در ارتباط باشید.

تاسیسات فرگاز بین الملل در منطقه ویژه دوغارون در سال 1397 با هدف صادرات گاز مایع به کشورهای همسایه همچون افغانستان، ارمنستان، پاکستان و … با رعایت کلیه استاندارد ها و قوانین تاسیس شده است. تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نماید.

تاسیسات فرگاز دوغارون که در منطقه صفر مرزی ایران و افغانستان قرار دارد با رعایت استانداردهای 841 و NFPA راه اندازی شده و دارای امنیت بسیار بالایی می باشد. تاسیسات دوغارون تنها تاسیسات در این منطقه می باشد که دارای ظرفیت ذخیره سازی 8 تا 60 تنی می باشد و طبق استاندارد 841 مرتفع است.

امکان خرید گاز از تاسیسات کردستان عراق
دارای ظرفیت 18 الی 23 تن
دارای بیش از 60 تانکر
امکان خرید گاز از تاسیسات باکو آذربایجان
لطفا رای بدهید!
[Total: 9 Average: 4.8]