صادرات گاز مایع LPG به افغانستان

صادرات گاز مایع LPG به افغانستان

صادرات گاز مایع LPG به افغانستان

صادرات گاز مایع LPG به افغانستان از جمله خدمات شرکت فرگاز بین الملل می باشد که یکی از 4 شرکت برتر ایران در زمینه توزیع گاز مایع است و بیش از 60 سال سابقه در این زمینه دارد و طی این سالها با همکاری پرسنل مجرب و با تجربه سعی داشته بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

همانطور که در مقاله های گذشته در مورد انواع گازها مانند LPG , CNG , LNG و… صحبت شد، گاز مایع نیز یکی از گازهای موجود در سراسر دنیا می باشد که جهت مصارف مختلفی همچون: استفاده برای خانه ها جهت اجاق گاز و وسایل گرمایشی ، جهت مصرف در کارخانه ها به عنوان سوخت کوره ها و مشعل ها ، سوخت برای خودروها ، استفاده در آشپزخانه‌های صنعتی و تجاری و سیستم جرقه زن (IGNITION) توربین‌های گازی در نیروگاه‌های سیکل ترکیبی استفاده می شود.

گاز مایع ال پی جی (LPG) محصول فرعی تصفیه گاز طبیعی و پالایش نفت خام است که از ترکیب دو گاز هیدروکربنی بوتان و پروپان به وجود می آید و در سیلندرهای 2 ، 5 و 11 کیلویی در بازار عرضه می شود و همچنین با توجه به نیاز مشتریان در خارج از کشور گاز LPG را می توان با رعایت شرایط و قوانین به کشورهای همسایه ایران صادر کرد که این کار در شرکت فرگاز بین الملل در قالب صادرات گاز مایع به افغانستان ، پاکستان و ارمنستان صورت می گیرد.

صادرات گاز مایع به افغانستان توسط شرکت فرگاز بین الملل از منطقه ویژه دوغارون واقع در ۱۸ کیلومتری شهر تایباد و تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد انجام میشود. که تاسیساتی با 6 ترمینال و 12 اسکید در مرز ایران و افغانستان است که مساحت 22000 متر مربع را شامل می شود و دارای ظرفیت ابتدایی 600 تن گاز مایع است. از جمله خدماتی که تاسیسات دوغارون فرگاز بین الملل به مشتریان داخلی و خارجی ارائه می شود میتوان به لیست زیر اشاره کرد:

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاسیسات فرگاز دوغارون میتوانید به صفحه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون مراجعه نمایید تا اطلاعات کامل را به دست آورید.

در صورت تمایل جهت کسب مشاوره از کارشناسان فرگاز میتوانید با شماره 982188308769+ تماس حاصل فرمایید.

 

لطفا رای بدهید!
[Total: 9 Average: 5]

Related Posts

خرید LPG

خرید LPG

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای دارای ذخایر نفت و گاز است که این مسئله…Read more