دیدگاه و استراتژی

دیدگاه و استراتژی شرکت فرگاز بین الملل

صادرات گاز مایع ایران در سال 2018 نزدیک به 4 میلیون تن در سال بوده است که انتظار می رود این رقم در پایان سال جاری بیشتر شود. بخش زیادی از این حجم تولید گاز مایع کشور، مازاد خواهد بود که از طریق حمل و نقل زمینی و دریایی صادر می گردد. مشتریان اصلی این صنعت، ابتدا کشور های همسایه ما و سپس کشور های جنوب شرقی آسیا، اروپا و هم چنین آفریقا می باشند.

با توجه به شروع فعالیت شرکت فرگاز بین الملل در سال گذشته، در حال حاضر تمرکز شرکت بر روی تامین تجهیزات و تکنولوژی مورد نیاز تجار ایرانی مرز های مختلف کشور به مانند مرز های افغانستان (دوغارون)، پاکستان (میرجاوه)، ارمنستان و غیره می باشد؛ با توجه به این موضوع که مهمترین مشتریان گاز LPG ایران را، همسایگان حلقه اول آن تشکیل می دهند، شرکت فرگاز بین الملل قصد دارد تا با سرمایه گذاری در این زمینه فعالیت های آینده خود را در دیگر مرز های ایران گسترش دهد و تاسیسات متعددی را ایجاد نماید.

ما در شرکت فرگاز بین الملل با کمک افراد حرفه ای و متخصص همواره تمام سعی خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم. در اینجا می توانید لیستی از خدماتی که می توانید از ما دریافت کنید را، مشاهده نمایید:

دیدگاه و استراتژی
لطفا رای بدهید!
[Total: 3 Average: 5]