فروش و بازاریابی

آیا به نظر شما ارائه یک خدمت یا محصول خوب به تنهایی ضامن داشتن تجارتی موفق است؟ جواب این سوال برای بیش تر سازمان ها “خیر” است و دلیل آن این است که لازمه فروش بیش تر، اطلاع داشتن مشتری های بالقوه از وجود آن محصول یا خدمت و این که چرا محصول یا خدمت شما از رقیبتان بهتر می باشد، است. مسئولیت ارتباط برقرار کردن با مشتری های بالقوه و انتقال این اطلاعات، بر روی دوش تیم فروش و بازاریابی هر سازمانی قرار دارد.

طبق گفته برایان تریسی فروش یکی از عوامل و زیر مجموعه های بازاریابی است و به نوعی فروش انتهائی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک عملیات بلند مدت با مشتریان می باشد.

نقش بازاریابی در سازمان ها بسیار مهمتر از آن است که نادیده گرفته شود. سازمان های بزرگ و کوچک امروزه برای یک بازار رقابت می کنند. اقتصاد جهانی امروز اهمیت سازمان های کوچک را متوجه شده است و به طور فزاینده ای به آنها برای پشتیبانی از رشد و توسعه خود نیاز دارد. لازم است بدانید رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان گردد. لزوم برنامه ریزی منظم و رعایت اصول از عوامل حیاتی حفظ و نگه داشت جایگاه کسب و کارها در دنیای امروز است. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها در ایران فاقد یک برنامه اصولی در این زمینه هستند، امّا ایجاد چنین واحدی از دغدغه های بسیاری از این  کسب و کارها می باشد.

به صورت معمول، بخش بازاریابی نقشی غالب در شروع یک فروش بالقوه دارد. فعالیت داشتن به عنوان دو تیم و واحد جدا از هم، به اشتراک گذاری اطلاعات و ایده ها بین دو تیم می تواند به ارتقا و بهبود نتیجه بدست آمده کمک کرده و تجربه ای بی نقص برای خریداران آینده شما ایجاد کند. شما می توانید با اطمینان به شرکت فرگاز بین الملل و تجربه و دانش همکاران ما در این زمینه، تیم های فروش و بازاریابی خود را بهبود ببخشید و در جهت رشد و پیشرفت کسب و کار خود قدم بردارید. در صورت تمایل جهت شرکت در این دوره ها می توانید با شماره تماس 02188308769 حاصل فرمایید.

فروش و بازاریابی
لطفا رای بدهید!
[Total: 0 Average: 0]