فرگاز نماینده تجار خارجی در ایران

شرکت پخش گاز مایع فرگاز در سال 1338 با هدف ارائه خدمات در زمینه پخش و توزیع گاز مایع در ایران تاسیس شد که در حال حاضر یکی از 4 شرکت تراز اول ایران در زمینه مرتبط با صنایع گاز مایع LPG می باشد که در تمام این سالها سعی داشته خدمات خود را به بهترین نحوه ممکن برای مشتریان ارائه دهد.

با توجه به این مسئله که ایران با دارا بودن ۳۳,۲۰۰ تریلیون مترمکعب گاز پس از روسیه در مقام دوم جهان قرار دارد و سهمی معادل ۱۷.۲ درصد از ذخایر گازی را به خود اختصاص داده است و حالا شرکت فرگاز بین الملل در کنار خدماتی که طی این سالها به مشتریان خود ارائه می داد در حال حاضر با افتخار اعلام میکند که میتواند به عنوان نماینده تجار و مشتریان خارج از کشور در ایران باشد و نیازهای آنها را بدون واسطه تامین کند.

برای تهیه گاز مایع LPG مورد نیاز خود کافیست با ما در تماس باشید تا به عنوان نماینده شما گاز مورد نیازتان را خریداری کرده و کلیه مراحل ترانسشیپ و حمل را انجام دهیم و در مقصد مورد نیاز محموله شما را تحویل دهیم.

با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد خدماتی که در فرگاز بین الملل به مشتریان ارائه میدهیم توضیح دهیم.

نماینده تجار خارجی در ایران

خدمات شرکت فرگاز بین الملل

ما در شرکت فرگاز با همکاری پرسنل با تجربه و حرفه ای به مرور زمان و بعد از گذشت چندین سال در حال حاضر دارای 10 تاسیسات در استان های مختلف ایران هستیم که شامل : آبیک، پاکدشت، قم، کاشان، یزد، اصفهان، کرمان، مشهد، تاکستان، بابل و کرج می شود.

شرکت فرگاز بین الملل در سال 1397 با هدف ورود به بازار صادرات گاز مایع به خارج از کشور پایانه صادراتی دوغارون فرگاز بین الملل را تاسیس نموده است و خدمات مختلفی همچون: ذخیره سازی، ترانسشیپ و حمل و نقل گاز مایع را به مشتریان خود ارائه می دهد.

پایانه صادراتی دوغارون فرگاز در زمینی مرتفع با مساحت 22000 متر مربع در شهرستان تایباد استان خراسان رضوی تاسیس شده است که طبق استاندارد 841 و NFPA طراحی شده و ایمنی بسیار بالایی دارد و خدماتی که ارائه می دهد شامل موارد زیر است و تجار محترم میتوانند صفر تا صد تامین نیازهای خود را از طریق شرکت ما تامین کنند.

شرکت فرگاز بین الملل

خرید و فروش گاز مایع

گاز مایع یا همان LPG که از ترکیب پروپان و بوتان به وجود می آید برای مصارف مختلفی همچون استفاده در خانه ها برای اجاق گازها و وسایل گرمایشی ، آشپزخانه های صنعتی و تجاری ، استفاده به عنوان سوخت کوره ها و مشعل های کارخانه ها، سیستم های جرقه زن ، توربین های گازی در نیروگاه های سیکل ترکیبی وسوخت دوم برای خودرو ها استفاده می شود و با توجه به مصارف مختلفی که این گاز دارد طبیعتا درخواست برای خرید این گاز بسیار بالا است و شرکت فرگاز بین الملل توانایی خرید و فروش گاز مایع از پالایشگاه های مختلف داخلی و خارجی همچون تاسیسات کردستان عراق و باکو آذربایجان را دارد.

تجار محترم و کسانی که خارج از کشور هستند میتوانند بدون واسطه حجم گاز مایع مورد نیاز خود را خریداری کرده و در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید.

خرید و فروش گاز مایع

ترانسشیپ گاز مایع

ترانسشیپ گاز مایع یا ترانشیپ گاز مایع به نوعی حمل و نقل گفته می شود که محموله شما از یک تانکر ورودی به یک تانکر خروجی انتقال داده می شود . کلیه خدمات ترانسشیپ گاز مایع در پایانه صادراتی فرگاز تحت نظارت گمرک انجام می شود.

تاسیسات دوغارون ما دارای 6 ترمینال برای تخلیه و بارگیری 12 اسکید با ظرفیت بالا می باشد که توان تخلیه و بارگیری 16 تریلی در آن واحد را دارد.

برای اطلاع بیشتر در رابطه با این خدمات ما در تاسیسات دوغارون میتوانید به بخش ترانسشیپ گاز مایع مراجعه نمایید.

ترانسشیپ گاز مایع

ذخیره سازی گاز مایع

گاز مایع جزء محصولاتی است که می تواند به مدت نامعلومی ذخیره شود و با توجه به این مسئله که درخواست و تقاضا برای آن در فصل های سرد سال زیاد است نقدار گاز مایعی که در فصل های گرم سال تولید می شود نیازمند ذخیره سازی است تا در زمان مورد نیاز برداشت شود.

ما در تاسیسات دوغارون فرگاز با در اختیار داشتن 8 مخزن 60 تنی توان ذخیره سازی گاز مایع در زمان های مختلف را دادیم و تجار محترم می توانند پس خرید گاز مایع، محموله خود را در این مخازن ذخیره کنند و در زمان مورد نیاز برداشت کنند.

ذخیره سازی گاز مایع

حمل و نقل گاز مایع

با توجه به تقاضای مختلف مشتریان در خارج از کشور گاز مایع شرکت فرگاز بین الملل با ارائه خدمات در زمینه حمل و نقل این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده که گاز مایع مورد نیاز آنها را خریداری نموده و یا از درب پالایشگاه مورد نظری که خریداری شده تحویل بگیرید و مقصد مورد نظر تحویل دهد.

ناوگان حمل فرگاز بین الملل دارای بیش از 60 تانکر می باشد که می تواند گاز مورد نیاز شما را از پالایشگاه های مختلفی تحویل بگیرد و یا خریداری کند و به مقصد مورد نظر برساند.

حمل و نقل گاز مایع
لطفا رای بدهید!
[Total: 1 Average: 1]