ترانشیپ گاز مایع (ترانسشیپ)

ترانشیپ گاز مایع (ترانسشیپ)

ترانشیپ گاز مایع (ترانسشیپ)

ترانشیپ گاز مایع ( ترانسشیپ گاز مایع ) از جمله خدماتی است که در ترمینال صادراتی دوغارون انجام می شود. اگر در مورد ترانشیپ گاز مایع (ترانسشیپ) اطلاعات کافی ندارید با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد توضیح دهیم.

ترانشیپ گاز مایع چگونه است؟

گاهی اوقات بنا به هر دلیلی فرآیند ترخیص کالا با مشکل روه برو می شود و این برای شخص و یا شرکت صاحب کالا دردسر ایجاد می کند، در این بین افراد به دنبال راه هایی هستند که بدون دردسر کالای خود را از گمرک منتقل کنند.

پیشنهاد ما به کسانی که در زمینه صادرات گاز مایع فعالیت می کنند  و مشتریانی که خارج از کشور نیاز به خرید گاز مایع دارند، استفاده از خدمات ترانسشیپ گاز مایع در منطقه ویژه دوغارون، واقع در شهرستان تایباد و استان خراسان رضوی می باشد.

شرکت فرگاز بین الملل با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه پخش و توزیع گاز مایع LPG طی این سالها همواره سعی داشته در زمینه صادرات گاز مایع فعالیت کند و سرانجام در سال 1397 با راه اندازی پایانه صادراتی گاز مایع در منطقه ویژه دوغارون اقدام به ارائه خدمات در زمینه ترانسشیپ گاز مایع و ذخیره سازی و حمل نموده است.

ترانشیپ گاز مایع lpg - ترانسشیپ

ترانشیپ و یا ترانسشیپ گاز مایع بهینه ترین راه برای انتقال کالا از یک گمرک به گمرک دیگر می باشد که بدون هیچ گونه مشکلی انجام شود و آن کالا قاچاق محسوب نشود و با رعایت کلیه اصول و استاندارد ها به گمرک مد نظر تحویل داده شود.

در واقع ترانسشیپ گاز مایع که به ترانشیپ معروف است یکی از روش های حمل و نقل می باشد که یک کالا تحت نظارت گمرک از یک وسیله نقلیه به یک وسیله نقلیه دیگر انتقال داده می شود.

منطقه ویژه اقتصادی دوغارون منطقه صفر مرزی ایران و افغانستان است که تجار افغان میتوانند نیازهای خود را از طریق مراجعه به این پایانه تامین کنند.

پایانه صادراتی فرگاز بین الملل داری امکانات زیر می باشد که برای ارائه خدمات با کیفیت توسط پرسنل مجرب و حرفه ای راه اندازی شده است.

  • دارای 6 ترمینال ذخیره و بارگیری و 2 اسکید با ظرفیت بالا
  • امکان ارائه دفتر کاری به تجار خارجی
  • دارای استراحتگاه با امکانات رفاهی کامل برای رانندگان محترم
  • ظرفیت سالیانه ترانسشیپ 350 هزار تن در یک شیفت کاری
  • تخلیه و بارگیری 16 تریلی در آن واحد
  • امکان وزن کشی محموله از طریق باسکول 60 تنی

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا رای بدهید!
[Total: 13 Average: 5]

Related Posts

خرید LPG

خرید LPG

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای دارای ذخایر نفت و گاز است که این مسئله…Read more