تعمیر و نگهداری سیستم تاسیسات گازی




روش سرویس ، تعمیر و نگهداری سیستم تاسیسات گازی یا به عبارت دیگر حفاظت فنی از دارایی­‌های فیزیکی یک مسئله پر اهمیت در مراکز صنعتی می باشد. در طول عمر فنی دستگاه ها و تجهیزات، باید آنها را به صورت دوره ای بازرسی کرده و وضعیت آن ها را بررسی نمود. این فرآیند شامل استفاده از افراد متخصص، ابزار، قطعات و غیره می شود.

تعمیر و نگهداری سیستم تاسیسات گازی


آخرین روش‌های برنامه‌ریزی تعمیرات به شرح زیر می‌باشد:

1- Predictive Maintenance (نت پیش‌گویانه)
در این روش، برنامه‌ریزی تعمیرات بر اساس نتایج بازرسی پارامتر‌هایی انجام می‌شود و پیش از بروز خرابی و یا خارج شدن تولیدات ماشین و تجهیز از محدوده‌ی پذیرش کیفی، تعمیرات لازم برای ماشین‌آلات و تجهیزات انجام می‌گیرد.
2- Proactive Maintenance (نت کنش‌گرایانه)
این روش علاوه بر اقدامات برنامه‌ریزی پیش‌گویانه، تمرکز خود را بر ریشه‌یابی دلایل فرسایش و خرابی ماشین‌ها و تجهیزات قرار داده و با پیدا کردن این ریشه‌ها و دلایل، سعی در از بین بردن علت اصلی بروز خرابی و فرسایش آن‌ها دارد.



در مدیریت مواد و قطعات و تعمیر و نگهداری، فعالیت‌های مختلفی باید در اندازه های متفاوت و به صورت دوره‌ای و براساس شرایط محیطی خاصی در سیستم انجام پذیرد. شرکت فرگاز بین الملل، با در اختیار داشتن دانش فنی و نیروهای مجرب و کارآزموده، آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر و نگهداری سیستم تاسیسات گازی (به اختصار نت) به شما عزیزان میباشد.

لطفا رای بدهید!
[Total: 1 Average: 5]