همکاری با ما

فرگاز از گذشته تا آینده همواره در مسیر توسعه و پیشرفت در حرکت خواهد کرد.

فرگاز بین الملل نماینده شما در ایران

شرکت پخش و توزیع گاز مایع فرگاز که از سال 1338 تاسیس شده، که دارای بیش از نیم قرن سابقه در زمینه خدمات مرتبط با صنایع گاز است و در حال حاضر جهت توسعه و همکاری بیشتر با تجار محترم در خارج از کشور تصمیم گرفته خدمات نوین و منحصر به فردی را نسبت به دیگر شرکتهای فعال در این زمینه برای مشتریان خود ارائه دهد.
طی این شش دهه فعالیت، ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با همکاری پرسنل باتجربه و متعهد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهیم و حالا پس از سالها تجربه با افتخار به تمامی تجار خارج از ایران این مژده را میدهیم که میتوانیم نماینده شما در ایران باشیم و نیازهایتان را مستقیما و بدون واسطه تامین کنیم.
شرکت فرگاز بین الملل با دراختیار داشتن کارشناسان حرفه ای و دانش فنی بالایی که دارد به شما این اطمینان را میدهد که به عنوان نماینده شما به بهترین نحو نیازتان را برطرف نموده و تجربه همکاری موفقی را برایتان رقم زند.
جهت همکاری با ما کافیست در صورت تمایل فرم زیر را پر کرده و هرآنچه لازم است ما بدانیم را به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت کارشناسان فرگاز با شما تماس حاصل نموده و مشاوره لازم را ارائه دهند.
در سالهای گذشته شرکت فرگاز بین الملل تنها تامین کننده نیاز شما در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان بود و حالا اعلام میکند که در کنار تامین نیازیتان میتواند نماینده شما در ایران باشد.

لطفا رای بدهید!
[Total: 3 Average: 3.7]