تحلیل کسب و کار

تحلیل کسب و کار یا Business Analytics، به دسته ای از مهارت ها، تکنولوژی ها و فعالیت ها گفته می شود که برای بررسی و تحلیل دنباله دار و مداوم عملکرد های تجاری گذشته شما استفاده می شود تا از آنها، بینش و همچنین برنامه ای برای پیشبرد بیشتر تجارت و سازمان، بدست آید.

تحلیل کسب و کار، بر روی بدست آوردن بینش های تازه و درک عملکرد تجاری بر اساس اطلاعات و روش های آماری، تمرکز می کند. تحلیل کسب و کار ، استفاده زیادی از تحلیل های آماری دارد؛ تحلیل هایی که شامل مدل سازی توضیحی و پیش بینانه، و روش “مدیریت بر اساس حقایق”، به منظور پیشبرد تصمیم گیری سازمانی، می باشند و بنابراین، این علم به علم مدیریت بسیار نزدیک می باشد.

وظیفه افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند ، پر کردن شکاف بین فناوری اطلاعات و کسب و کار با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها است که از این طریق می‌توانند به ارزیابی فرایندها، تعیین الزامات و ارائه توصیه ها و گزارش ها به مدیران و ذینفعان بپردازند.

متخصصان ما، اینجا در شرکت فرگاز بین الملل آماده خدمت رسانی به شما در این زمینه می باشند و در صورت تمایل میتوانید با شماره 2188308769 (+98) تماس حاصل فرمایید.

تحلیل کسب و کار
لطفا رای بدهید!
[Total: 0 Average: 0]