اجاره تانکر حمل گاز مایع

پس از روسیه ایران دومین کشور دارای ذخایر گازی می باشد که شرکت فرگاز یکی از 4 شرکت برتر ایران در زمینه پخش و توزیع گاز مایع است و بیش از 6 دهه در این زمینه فعالیت داشته و دارد. طی این سالها با همکاری پرسنل با تجربه و در اختیار داشتن امکانات کامل سعی داشته بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. فعالیت ما در شرکت فرگاز شامل خرید و فروش گاز مایع، ترانسشیپ گاز مایع پایانه صادراتی دوغارون فرگاز بین الملل (در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان) و همچنین ذخیره سازی برای بازه های زمانی مختلف می باشد که در حال حاضر در کنار این خدمات توانایی اجاره تانکر حمل گاز مایع را به کسانی که در این زمینه فعالیت میکنند را داریم.
با همراه باشید تا بیشتر در مورد اجاره تانکر حمل گاز مایع و هر آنچه لازم است در مورد آن بدانید توضیح دهیم.
تانکر صرفا برای حمل مایعات به کار می رود و با توجه به نوع مایعی که حمل میشود جنس بدنه تانکر نیز متفاوت می باشد. تانکر حمل گاز و یا مخزن سوخت جهت ذخیره و نگهداری انواع گازها و مواد سوختنی نظیر گازوئیل، نفت، بنزین و .. مورد استفاده قرار می گیرد. تانکر حمل گاز و انواع سوختهای چهارگانه (بنزین، گازوئیل، مازوت، نفت سفید) از بدنه با جنس ورقهای فولاد استفاده میشود که مناسبترین نوع ورق برای نگهداری مواد سوختی است در حالی که برای حمل بهداشتی مایعات عمدتاً فولاد ضد زنگ (استیل) به کار برده می‌شود.
لازم است بدانید استفاده از آلومینیوم در موارد خاص از قبیل سوخت هواپیما بنا به دلایل ایمنی توصیه می شود اگر چه در سایر موارد ممکن نیز چنانچه صرفه اقتصادی داشته باشد، استفاده از آن امکان پذیر می باشد.
تانکرهایی که شرکت فرگاز از آنها استفاده می کند کاملا با کیفیت هستند و لازم نیست هیچ نگرانی از بابت استاندارد بودن و حمل محموله خود داشته باشید.
اگر تمایل به اجاره تانکر دارید میتوانید از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم در رابطه با مشخصات تانکرها را کارشناسان ما در اختیار شما قرار دهند.

همچنین اگر تمایل به مشارکت در حمل و نقل دارید میتوانید جهت حمل گاز مایع برای مقاصد مختلف داخلی و همچنین حمل به کشورهای مختلف همسایه همچون افغانستان، پاکستان و ارمنستان به لینک زیر مراجعه نموده و با ما در ارتباط باشید.

لطفا رای بدهید!
[Total: 7 Average: 3.9]