خرید و فروش گاز مایع LPG

تماس با ما

خرید و فروش گاز مایع در شرکت فرگاز بین الملل

خرید و فروش گاز مایع LPG از جمله مهمترین خدمات شرکت فرگاز بین الملل می باشد که طی سالها فعالیت درخشان در این زمینه ، ارائه خدمات با کیفیت مهمترین هدف ما بوده است. گاز مایع یا LPG یا Liquefied petroleum gas ، به دو گاز هیدروکربنی بوتان و پروپان یا ترکیب آنها گفته می شود که در حالت مایع نگه داشته می شوند. معمولا مقادیر کمی از ترکیباتی چون پروپیلن و بوتیلن نیز در گاز مایع موجود است. گاز مایع بیشتر برای کاربرد های گرمایشی و به عنوان سوخت وسایل نقلیه استفاده می شود. LPG، در پالایشگاه، محصول فرعی تصفیه گاز طبیعی و پالایش نفت خام است.

گاز مایع lpg چیست

فرگاز بین الملل

آشنایی بیشتر با فرگاز بین الملل

شرکت فرگاز بین الملل یکی از قدیمی ترین و نام آورترین شرکت ها در حوزه توزیع گاز مایع است که تنها شرکت سهامی خاص در بین چهار شرکت بزرگ و تراز اول توزیع گاز مایع LPG در ایران می باشد که با همکاری پرسنل مجرب، کارآزموده و متخصص تجربه 6 دهه فعالیت در این زمینه را دارد و طی این سالها همراه سعی داشته بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود در داخل و خارج از کشور ارائه دهد.

مجموع ظرفیت ذخیره سازی شرکت پخش گاز مایع فرگاز بیش از (1700+600) تن می باشد که در اغلب کلان شهرها دارای تاسیسات گاز جهت ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد که در ادامه مشاهده خواهید کرد. شرکت فرگاز بین الملل با بیش از یک میلیون مشتری در سراسر کشور توان توزیع بیش از 150000 تن گاز مایع در سال را دارد.

معرفی تاسیسات ها در شهرهای مختلف

همانطور که گفته شد فرگاز در اغلب شهرهای ایران دارای تاسیسات مختلف است که شامل کرج، آبیک، سرآسیاب(ملارد)، بابل، قم، تاکستان، کاشان، اصفهان، مشهد، یزد، کرمان، و منطقه ویژه دوغارون که جزء مهمترین تاسیسات های فرگاز می باشد و در ادامه بیشتر مورد آن توضیح خواهیم داد.

پایانه صادراتی شرکت فرگاز بین الملل در منطقه ویژه دوغارون

شرکت پخش گاز مایع فرگاز بین الملل با توجه به چندین دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش گاز مایع LPG، ذخیره سازی، حمل و نقل و ترانسشیپ گاز مایع در فروردین سال 1397 اقدام به راه اندازی اولین ترمینال صادراتی گاز مایع با استانداردهای بین المللی در منطقه ویژه دوغارون نمود. با ایجاد تاسیسات دوغارون ظرفیت مورد نیاز صادرات گاز مایع LPG به افغانستان به گونه ای تامین میشود که در تمامی طول سال، صادرات گاز بدون وقفه انجام پذیرد. ما در فرگاز بین الملل با ارائه خدمات مناسب و گاز مرغوب در کم ترین زمان توقف و نبود ضایعات در تحویل سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود داریم.

فرگاز بین الملل تنها تامین کننده نیازهای شما در منطقه صفر مرزی ایران و افغانستان می باشد.

کلیه خدمات ما در منطقه ویژه دوغارون با نظارت کامل "گمرک" و با رعایت قوانین و استانداردهای موجود انجام میشود.

دارای 22000 متر مربع مساحت
طراحی شده براساس کدها
6ترمینال و 2 اسکید
خدمات رفاهی و پشتیبانی کارکنان
امکانات تاسیسات دوغارون فرگاز
6 سکو تخلیه و بارگیری مخازن حمل گاز
قابلیت صادرات 10 هزار تن گاز مایع
دارای استراحتگاه برای تجار و رانندگان

ترانسشیپ گاز مایع

ترانسشیپ گاز مایع یکی از اصلی ترین خدمات ما در سایت دوغارون می باشد است که با راه اندازی این واحد از این پس صادرکنندگان و ترانزیت کنندگان میتوانند برای صرفه جویی در هزینه های حمل، محموله خود را با ناوگان داخلی به منطقه حمل و سپس به ناوگان افغانستان ترانشیپ نمایند. همانطور که در بخشهای بالا توضیح داده شد ترانسشیپ در سایت و تاسیسات دوغارون، با 6 ترمینال و 2 اسکید با ظرفیت بالا، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا در هر زمان و به سریع ترین شکل ممکن، گاز مایع را از تانکری به تانکر دیگر منتقل کنند.

ترانسشیپ مستقیم از تایپاد به ولایت های غربی افغانستان

شرکت فرگاز بین الملل با استفاده تجهیزات کامل توانایی 350 هزار تن ترانسشیپ گاز مایع به صورت سالیانه در یک شیفت کاری را دارا می باشد و آمادگی ترانسشیپ مستقیم از تاسیسات دوغارون به ولایت های غربی افغانستان همچون اسلام قلعه، هرات، فراه، قندهار و …را دارد.

شرکت پخش گاز مایع فرگاز با ایجاد تاسیسات دوغارون ظرفیت مورد نیاز صدور گاز به افغانستان را به گونه ای تامین نموده که در تمامی طول سال، صادرات گاز بدون وقفه انجام میپذیرد ارائه خدمات مناسب و گاز مرغوب به تجار در کمترین زمان توقف و نبود ضایعات در تحویل محصول از اهداف گروه ما میباشد.

ترانسشیپ گاز مایع به ولایت های غربی افغانستان

حمل و نقل گاز مایع LPG

ناوگان حمل و نقل پخش گاز مایع فرگاز بین الملل با به خدمت گرفتن بیش از 100 دستگاه تانکر (و با ظرفیت حداقلی 18 الی 23 تن) و با قابلیت ارتقای نامحدود در نوع خود یکی از بهترین شرکتها در زمینه حمل و نقل گاز مایع می باشد.

ناوگان حمل و نقل گاز مایع فرگاز توانایی انتقال گازهای صادراتی را از مبداهای مختلف داخلی و خارجی، جهت راحتی مشتریان عزیز دارد. در حال حاضر ما با ظرفیت حداقل 18 الی 23 تن، در زمینه حمل گاز مایع به اطلاع مشتریان عزیز می رسانیم که آماده ارائه خدمات به کشور های همسایه، از جمله افغانستان، پاکستان، ترکیه، ارمنستان و … به بهترین نحوه ممکن هستیم.

 

ذخیره سازی گاز مایع LPG

با توجه به نوسانات مختلفی که در بازار وجود دارد ما در تاسیسات دوغاورن و دیگر تاسیسات های فرگاز در شهرهایی هم همچون بابل، مشهد و… این امکان را برای مشتریان و پیمانکاران گرامی فراهم نموده ایم که گاز مورد نظر خود را در مخازن ذخیره سازی، ذخیره نموده و در هر زمانی که بخواهند آن را دوباره برداشت کنند. ذخیره سازی گاز مایع مزیت هایی دارد که شامل موارد زیر میشود:

ظرفیت حمل و بهینه سازی
کاهش هزینه حمل و نقل
رفع مشکل خواب تانکرها

شرکت فرگاز بین الملل، دارای امکانات خرید گاز مایع از پالایشگاه ها و پتروشیمی های داخلی و برون مرزی و بین المللی به مانند تاسیسات کردستان عراق و باکو آذربایجان، می باشد و با در نظر گرفتن پارامترهای کیفی، آماده خدمت رسانی به تمامی مشتریانی است که قصد خرید و فروش گاز مایع LPG را دارند. همچنین از جمله دیگر خدمات ما در شرکت فرگاز بین الملل میتوان به موارد زیر اشاره کرد که جهت مطالعه بیشتر در این رابطه میتوانید به لینک های زیر مراجعه نمایید.

در صورت تمایل جهت همکاری با شرکت فرگاز بین الملل میتوانید از طریق شماره 00982188824679 با ما در تماس باشید.

لطفا رای بدهید!
[Total: 19 Average: 4.8]