خرید گاز مایع LPG

خرید گاز مایع LPG

خرید گاز مایع LPG

همانطور که در مقاله های گذشته در مورد گاز مایع LPG و مصارف آن توضیح داده شد مشتریان زیادی هستند که به دنبال خرید گاز مایع LPG می باشند. شرکت فرگاز بین الملل با بیش از 60 سال سابقه درخشان در این زمینه بین 4 شرکت برتر و تراز اول توزیع گاز مایع در ایران می باشد که می تواند با تکیه بر تجربه این سالها به مشتریان عزیز خود در داخل و خارج از ایران جهت خرید گاز مایع LPG به بهترین نحوه ممکن خدمت رسانی کند.

بیشتر بخوانید : خدمات خرید و فروش گاز مایع LPG

گاز مایع صنعتی و یا LPG یکی از محصولات اصلی و ارزشمند پالایشگاه های نفت خام و گاز غنی محسوب میشود.

با توجه به این مسئله که گاز مایع LPG به راحتی قابل حمل و نقل است، در بسیاری از مناطق که استفاده از منابع دیگر سوخت امکان پذیر نیست، مورد استفاده قرار می گیرد که شامل: استفاده به عنوان سوخت در مصارف خانگی، تجاری و صنعتی، حمل و نقل و همچنین استفاده به عنوان خوراک صنعت پتروشیمی در واحدهای کراکر با بخار می باشد.

پیش از آنکه شهرها لوله کشی گاز طبیعی داشته باشند عمده مصرف خانه ها برای اجاق ها و در زمان بی برقی برای روشنایی، گاز مایع سیلندری بود که بعد از لوله کشی گاز طبیعی دیگر کمتر در خانه ها استفاده می شود. گاز مایع LPG در سیلندرهای قابل حمل 50 کیلویی، 11 کیلویی و 2 کیلویی(پیکنیکی) در ایران به فروش می رسد. صنایع کوچک مصرف کننده صنعتی که نمی توانند هزینه نصب مخازن گاز را تامین نمایند و یا فضای کافی برای نصب آن در اختیار ندارند از سیلندرهای 50 کیلویی استفاده می کنند که در خارج از ساختمان به لوله کشی گاز ساختمان وصل می کنند.

حال اگر قصد خرید گاز مایع LPG را دارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

شماره تماس 02188308769

 

خدمات ما در شرکت فرگاز بین الملل شامل لیست زیر می شود که نتیجه سالها تلاش و پشتکار پرسنل حرفه ای فرگاز می باشد.

 

 

 

 

 

لطفا رای بدهید!
[Total: 0 Average: 0]

Related Posts

خرید LPG

خرید LPG

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای دارای ذخایر نفت و گاز است که این مسئله…Read more