صادرات گاز مایع

شرکت پخش  توزیع گاز مایع فرگاز با داشتن بیش از 6 دهه سابقه در زمینه پخش و توزیع گاز مایع یکی از 4 شرکت برتر ایران می باشد که با هدف ورود به بازار صادرات گاز مایع به کشورهای مختلف همسایه پایانه صادراتی دوغارون فرگاز بین الملل را در مرز ایران و افغانستان تاسیس نموده و در حال ارائه خدمات در زمینه های مختلف مربوط به گاز مایع LPG برای مشتریان داخلی و خارجی می باشد که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

پایانه صادراتی فرگاز بین الملل تنها تامین کننده نیاز شما در مرز ایران و افغانستان می باشد که توانایی تامین نیازهای ولایت های غربی افغانستان را به راحتی دارد و با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و حرفه ای همواره تمام تلاش خود را به کارگرفته است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای مشتریان گرامی فراهم آورد.

و در حال حاضر با افتخار اعلام می دارد که می تواند به عنوان نماینده تجار خارجی در ایران از صفر تا صد تامین نیازهای آنان را برآورده سازد.

مشتریان محترمی که خارج از کشور هستند و برای تامین گاز مایع مورد نظرشان مشکلاتی دارند میتوانند جهت همکاری با کارشناسان ما در ارتباط باشند تا از ابتدا تا مرحله تحویل گاز مایع را بدون واسطه و با همکاری شرکت فرگاز انجام دهند ودیگر هیچ نگرانی بابت تامین گاز مورد نیاز خود نداشته باشند.

همه چیز در مورد فرگاز بین الملل

گاز مایع LPG به دلیل مصارف مختلفی که دارد مورد نیاز افراد بسیاری می باشد و شرکت پخش گاز مایع فرگاز در حال حاضر در 11 استان کشور در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد که در کنار این تاسیسات ها پایانه صادراتی دوغارون فرگاز بین الملل جهت رفع نیاز مشتریان گرامی در خارج از کشور راه اندازی شده است.

تاسیسات فرگاز در استان های مختلف شامل:

کرج، مشهد، بابل، قم، تاکستان، کاشان، سرآسیاب (ملارد)، یزد، کرمان، اصفهان، آبیک.

 

ارائه خدمات مختلف در پایانه صادراتی دوغارون فرگاز بین الملل

گاز مایع LPG به دلیل مصارف مختلفی که دارد مورد نیاز تمامی کشورها می باشد و به همین دلیل شرکت فرگاز بین الملل جهت تامین نیازهای مشتریان خود در کشور افغانستان اقدام به راه اندازی تاسیسات دوغارون نموده تا نیازهای مشتریان خارج از کشور را تامین نماید. تاسیسات دوغارون در استان خراسان رضوی، شهرستان تایباد و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در زمینی به مساحت 22000 متر مربع با نظارت حرفه ای ترین مهندسان و رعایت استاندارد 841 مقررات مربوط به حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع گاز مایع همچنین استانداد NFPA ساخته شده و خدمات مختلفی را به تجار ارائه میدهد که در ادامه توزیع خواهیم داد.

پایانه صادراتی دوغارون فرگاز بین الملل

خرید و فروش گاز مایع LPG

گاز مایع LPG در کشورهای همسایه شرق و غرب ایران مشتریان بسیاری دارد که گاز مورد نیازشان را باید از طریق خشکی و تانکرهای حمل گاز مایع تامین شوند و گروه بعدی شامل کشورهای جنوب شرق آسیا، اروپا و آفریقا که به صورت دریایی خریدار آن خواهند بود.

شرکت فرگاز بین الملل که جزء 4 کشور برتر ایران در این زمینه می باشد توانایی خرید گاز مایع از پالایشگاه های داخلی و  همچنین پالایشگاه های خارجی همچون تاسیسات باکو آذریابجان و کردستان عراق را دارد.

خرید و فروش گاز مایع

ترانسشیپ گاز مایع LPG

اگر تا به حال در مورد ترانسشیپ گاز مایع اطلاعاتی نداشته اید باید بگوییم بنا به دلایلی گاهی اوقات فرآیند ترخیص کالا در گمرک با مشکلی مواجه می شود و برای صاحب آن کالا دردسرهایی را ایجاد می کند اما ترانسشیپ گاز مایع عملیاتی است که گاز مایع از یک تانکر به تانکر دیگر منتقل می شود و با استفاده از این روش شما می توانید کالای خود را از طریق ترمینال ما در دوغارون توسط ناوگانی که در نظر گرفته اید دریافت کنید و به کشور مورد نظر منتقل کنید.

ترانسشیپ گاز مایع

حمل و نقل گاز مایع

شرکت فرگاز بین الملل با استفاده از ناوگان حمل و نقلی که در اختیار دارد توان حمل گاز مایع مورد نظر شما را به مقاصد مختلف دارد و شما میتوانید بدون نگرانی محموله خود را به ما بسپارید و در مقصد تعیین شده تحویل بگیرید.

ناوگان حمل و نقل فرگاز با در اختیار داشتن بیش از 60 تانکر دارای 18 الی 23 تن ظرفیت آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد همچنین جهت همکاری از تمامی کسانی که در داخل و خارج از ایران در زمینه حمل و نقل فعالیت میکنند دعوت می کند تا در پروژه های مختلف با ما همکاری کنند برای انجام این کار میتوانید با مراجعه به بخش استخدام همکاری با ما و یا مراجعه به لینک زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال کرده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

ذخیره سازی گاز مایع

گاز مایع یکی از کالاهایی است که میتواند تا مدت زمان نامعلومی ذخیره شود و زمانی که شما حجم خاصی از گاز مایع را خریداری میکنید نیاز به حمل دارید و پس از رسیدن به مقصد مورد نظر باید آنها ذخیره کنید تا به مرور مصرفش کنید.

کسانی که در این زمینه فعالیت دارند میدانند که درخواست و تقاضا برای این گاز مایع در فصل های سرد سال به دلیل استفاده در تجهیزات گرمایشی و ساختمانهای مسکونی و تجاری افزایش پیدا می کند و همچنین گاز مایعی که در فصل های گرم سال تولید میشود نیازمند ذخیره سازی می باشد.

ذخیره سازی گاز مایع می تواند فوایدی داشته باشد که شامل:

-تضمینی باشد برای اتفاقات پیش بینی نشده مانند بلایای طبیعی و اتفاقات مختلفی که میتواند در تولید و ارسال گاز مایع وقفه یا مشکل ایجاد کند.

-با وجود نوسانات بالای قیمت گاز میتوانید گاز مورد نیاز خود را ذخیره کرده و  هر زمان که نیاز داشتید برداشت کنید.

 

لطفا رای بدهید!
[Total: 1 Average: 2]