صادرات گاز مایع به ارمنستان

صادرات گاز مایع به ارمنستان

صادرات گاز مایع به ارمنستان

به دلیل ذخایر گازی که کشور ایران در اختیار دارد صادرات گاز مایع به ارمنستان و دیگر کشورهای همسایه همچون افغانستان ، پاکستان ، عراق و … از جمله خدماتی است که میتواند به کشورهای همسایه خود ارائه دهد.

شرکت پخش و توزیع گاز مایع فرگاز یکی از 4 شرکت برتر ایران در زمینه پخش و توزیع گاز مایع می باشد که در سال 1338 فعالیت خود را آغاز نموده و تا به امروز به لطف خدا و و یاری همکاران حرفه ای تا به امروز ادامه داشته است.  صادرات گاز مایع به ارمنستان از طریق شرکت فرگاز بین الملل به اینصورت انجام می شود که گاز مورد نیاز شما از پالایشگاه های داخلی ایران خریداری شده و توسط بخش حمل و نقل به کشور ارمنستان ارسال شده و در مقصد مورد نظر به مشتری تحویل داده میشود.

شرکت فرگاز بین الملل در سال 1397 با هدف ورود به بازار صادرات گاز مایع به کشورهای همسایه ای همچون افغانستان، پایانه صادراتی دوغارون فرگاز بین الملل را در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان (منطقه ویژه اقتصادی دوغارون) با رعایت کلیه استانداردهای بین المللی راه اندازی نموده است.

پایانه صادراتی دوغارون فرگاز بین الملل خدمات مختلفی مانند ترانسشیپ و ذخیره سازی گاز مایع همچنین حمل و نقل گاز مایع به شهرهای مختلف افغانستان را با همکاری پرسنل مجرب و باتجربه به مشتریان خود ارائه میدهد.

در صورت تمایل جهت همکاری برای صادرات گاز مایع به ارمنستان میتوانید از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان فرگاز در ارتباط باشید.

02188824679 – 02188308769 – 09109827063

 

 

 

لطفا رای بدهید!
[Total: 1 Average: 5]

Related Posts

خرید LPG

خرید LPG

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای دارای ذخایر نفت و گاز است که این مسئله…Read more