حمل گاز مایع به افغانستان

حمل گاز مایع به افغانستان

حمل گاز مایع به افغانستان

حمل گاز مایع به افغانستان توسط ناوگان حمل و نقل شرکت فرگاز بین الملل با در اختیار داشتن بیش از 60 تانکر و همکاری رانندگان با تجربه امکان پذیر است.

شرکت فرگاز بین الملل یکی از 4 شرکت برتر ایران در زمینه پخش و توزیع گاز مایع می باشد که دارای بیش از نیم قرن سابقه در این زمینه است و طی این سالها با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان فعالیت داشته است و در حال حاضر یکی از خدماتی که ارائه می دهد حمل گاز مایع به افغانستان ، ارمنستان و پاکستان می باشد. شرکت فرگاز بین الملل با داشتن 60 تانکر توان حمل گاز مایع به کشورهای مختلف را دارد و شما میتوانید با خیال راحت حمل محموله خود را به ما بسپارید.

در کنار ارائه خدمات حمل و نقل به مقاصد مختلف، شرکت فرگاز بین الملل عملیات ترانسشیپ گاز مایع (ترانشیپ) را نیز انجام میدهد تا با در نظر گرفتن این هدف اقدام به صادرات گاز مایع به کشورهای همسایه همچون افغانستان کند. ترانسشیپ گاز مایع به اینصورت انجام میشود که گاز مایع از تانکری به تانکر دیگر منتقل شده و به مقصد مورد نظر انتقال می یابد.

پایانه صادراتی فرگاز بین الملل با این هدف راه اندازی شده که خدمات ترانسشیپ و ذخیره سازی را به مشتریان گرامی ارائه دهد.

ترانسشیپ گاز مایع

تاسیسات دوغارون فرگاز بین الملل با داشتن 6 ترمینال و 2 اسکید توان تخلیه و بارگیری گاز مایع، 16 تانکر را به صورت همزمان همچنین توان ترانسشیپ 350 هزار تن گاز مایع را در هر شیفت کاری دارد و با در اختیار داشتن امکانات کامل و خدمات رفاهی برای استراحت رانندگان توان ارائه خدمات به بهترین نحوه ممکن را دارد.

در صورت تمایل جهت دریافت خدمات در زمینه حمل و نقل گاز مایع و یا ترانسشیپ و ذخیره سازی گاز مایع میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت کنید.

شماره تماس: 02188824679

 

 

 

 

لطفا رای بدهید!
[Total: 1 Average: 5]

Related Posts

خرید LPG

خرید LPG

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای دارای ذخایر نفت و گاز است که این مسئله…Read more